top of page
תמונת הסופר/תאמיר נריה ציון

איך עושים קידום ממומן בפייסבוק?

בפוסט הקודם למדנו איך לגדיר נכון את הקהל היעד

ובפוסט זה נלמד איך לעשות קידום ממומן מוצלח בפייסבוק.


1. השלב הראשון - תעלו את הפוסט שאתם רוצים לקדם לדף העסקי שלכם בפייסבוק.


לפני משמעלים את הפוסט לדף העסקי, ישנם כמה כללים ברורים:

א. תשאלו את עצמכם, מה המטרה שאני רוצה להשיג?

האם לייקים, שיתופים, תיוגים, הורדות למדריך, הרשמה לאירוע, סדנה, קורס או הגדלת המכירות?

ב. למי מכוון הפוסט?

לנשים, לגברים, באיזה גיל? מה הם אוהבים? היכן הם מבלים? מה הם עושים? מה הסטטוס שלהם?

ג. פתיחה חזקה - משפט פתיחה + אימוג'י קון שיגרום להם לעצור אוטומטית.

בדרך כלל מילים כמו: הזדמנות, מבצע, חדש, שימו לב, זהירות, אני לא מאמין, אני חייב לשתף, איזו התרגשות.

ד. עוררו את הצורך או הבעיה של הלקוח.

ה. הסבירו כיצד השירות או המוצר שלכם עונה על הצורך או פותר את הבעיה של הלקוח?

ו. הניעו לפעולה מיידית המותנית בזמן מוגבל וחתמו בפרטי יצירת קשר ושם העסק.

ז. הוסיפו תמונה רלוונטית מתאימה.


2. שלב שני - קדמו את הפוסט שהעליתם ממנהל המודעות בלבד ולא מכפתורי השיתוף שמציעים לכם בפייסבוק ובטח שלא לקדם את הפוסט השעליתם מהנייד.


3. שלב שלישי - בחרו את מטרת הקמפיין - תנועה לאתר, מעורבות, שליחת הודעות כל שיטה אחרת שתראו לנכון.


איך עושים קידום ממומן בפייסבוק?
איך עושים קידום ממומן בפייסבוק?


4. שלב רביעי - הגדירו את קהל היעד. להרחבה על הגדרה נכונה של קהלי היעד - לחצו כאן.


5. שלב חמישי - מיקומים. ברירת המחדל בפייסבוק היא מיקומים אוטומטיים. בשיטה זו פייסבוק בוחר היכן בדיוק להציג את המודעה שלכם.


הדרך המומלצת יותר, היא על ידי קביעת מיקומים ידניים שבהם אתם קובעים היכן תרצו להופיע - ההמלצה היא בדרך כלל בציר הזמן בפייסבוק ובאינסטגרם בלבד וכל השאר מיותר.


6. שלב שישי - תקציב ולוחות זמנים - ניתן לקבוע תקציב פרסום יומי, אך אם תקבעו תקציב כללי, תוכלו גם לקבוע שעות וימי הצגת המודעות.


ההמלצה היא תמיד לתזמן את הפוסט ליומיים קדימה ולא באופן מיידי וכל הגדרות הפוסט יוגדרו לפני שיעלה הפוסט.


בחלק של התקציב, עדיף להשאיר את המחיר לקליק פתוח וכך תקבלו מקסימום קליקים במסגרת התקציב שהגדרתם.


7. שלב שביעי - שלב יצירת המודעה - ניתן ליצור מודעה חדשה מאפס בסגנון קרוסלה, פוסט בודד או סרטון או לחלופין פשוט לבחור את הפוסט שהעליתם מבעוד מועד לדף העסקי שלכם.


זכרו להוסיף כפתור לשליחת הודעה וכן לחבר את המודעה לחשבון האינסטגרם שלכם.


8. שלב שמיני - פרסום הפוסט.

פייסבוק תבדוק את המודעה ואם עשיתם הכל נכון, היא תאשר את המודעה שהעליתם.



אם אתם רוצים ללמוד איך עושים קמפיין קידום מוצלח, מוזמנים ליצור איתי קשר.


עלות שעת ייעוץ - 180 ₪

ובתוך מספר שיעורים תוכלו לנהל בעצמכם את מערך השיווק שלכם ולחסוך אלפי שקלים בחודש !!!


מוזמנים לראות מה כתבו עלי התלמידים שכבר למדו איתי>>>


שתפו לחברים...



אמיר נריה ציון

עסק בקלות

פשוט לפתוח עסק

2 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page